Karma

屯文存稿箱

How much time has passed
究竟过去了多久
There's still nothing here
这里仍旧空无一物
I felt cold to the bone
我感到寒冷彻骨
It's like a lost soul forever
像迷失的亡魂一样永远游荡
Sometimes I think
有时候我在想
When will this long loneliness end
这样漫长的孤独何时才会终了
Until we passed each other in the vast sea of people
直到我们在茫茫人海中擦肩而过
My sorrow is reflected in your eyes
你眼中所倒映的是我的悲哀
But it's all gone never to come back
可一切都已经过去  也不会再回来

Why do my tears flow
为何我泪流不止
The world of darkness is crumbling
在这个崩溃了的黑暗世界
I have nowhere to go
我无处可去
There was only life left in the silence
寂静之下只剩生命流逝
I reached out my hands and couldn't touch anything
我伸出了双手却无法触碰
Our commitments are in tatters
我们的承诺支离破碎

Dein wort ist noch im ohr
你的话语仍犹在耳畔
Ein riemen der tränen der bitternis
声声泣血 字字锥心

I tried to save it but there was nothing I could do
我试图去挽救却无能为力
I took all the sin on my own and leave
只剩我背负所有罪孽离去

Can we really meet again as I wish
我们真的能如我所愿那般重逢吗
Tell me why your face is so sad
告诉我你为什么如此难过
Will you cry for me
你要为我哭泣吗
Do you really want to know the truth
你真的想知道全部真相吗
What does it look like at the end of the world
世界尽头的光景是什么样子
The sky is too far away
那片天空实在太过遥远了

Your voice is so close and out of reach
你的声音那么近 又遥不可及
The story is not over yet
故事还没有结束
How can I do for you
可我又能怎么做呢
I'm going to disappear
我将要消失殆尽
Hold me tight until then
在那之前请抱紧我

评论

热度(2)